субота, 16 травня 2015 р.

Модуль 3.7

1. Як я формую групи учнів для роботи в групі
  • Жеребкування. Може виявитись, що групи цілком різні за рівнем. Такий варіант можна використовувати, якщо групи не змагаються між собою
  • Декілька сильних учнів набирають собі команди. В такому разі слабких учнів набирають останніми, вони мотивовані на продуктивну роботу. 
  • Розділити на групи примусово, щоб в кожній групі були учні різних рівнів. Можливо, спільну роботу буде важко організувати.
  • Розділити на групи за рівнями. Такий варіант доцільний, якщо групи будуть розглядати одну й ту ж тему. В такому разу члени групи будуть працювати на одному рівні і будуть більш мотивованими.
2. Як я зберігаю концентрацію учнів
  • Переключення уваги через короткі проміжки часу
  • Зміна типу діяльності
  • Дуже цікаві теми
  • Обрати тему разом, щоб учням було цікаво
  • Пояснити, навіщо ми це робимо
  • Допомагати за необхідності
3. Оцінювання групової роботи
  • Самооцінювання та оцінювання групою
  • Підхід 75% of the final grade, the observation of the group work by the teacher counted for 15% and the students’ self-assessment for 10% мені здається цікавим
  • Проблема - як оцінити учнів, які мало приймали участь в груповій роботі

Немає коментарів:

Дописати коментар