1. Як я формую групи учнів для роботи в групі
- Жеребкування. Може виявитись, що групи цілком різні за рівнем. Такий варіант можна використовувати, якщо групи не змагаються між собою
- Декілька сильних учнів набирають собі команди. В такому разі слабких учнів набирають останніми, вони мотивовані на продуктивну роботу.
- Розділити на групи примусово, щоб в кожній групі були учні різних рівнів. Можливо, спільну роботу буде важко організувати.
- Розділити на групи за рівнями. Такий варіант доцільний, якщо групи будуть розглядати одну й ту ж тему. В такому разу члени групи будуть працювати на одному рівні і будуть більш мотивованими.
2. Як я зберігаю концентрацію учнів
- Переключення уваги через короткі проміжки часу
- Зміна типу діяльності
- Дуже цікаві теми
- Обрати тему разом, щоб учням було цікаво
- Пояснити, навіщо ми це робимо
- Допомагати за необхідності
3. Оцінювання групової роботи
- Самооцінювання та оцінювання групою
- Підхід 75% of the final grade, the observation of the group work by the teacher counted for 15% and the students’ self-assessment for 10% мені здається цікавим
- Проблема - як оцінити учнів, які мало приймали участь в груповій роботі
Немає коментарів:
Дописати коментар