Клас: 11-А
Розділ: Похідна та її застосування
Тип: засвоєння знань, формування умінь
Обладнання: інтерактивна дошка, встановлена програма GeoGebra
Мета
- Працювати над засвоєнням учнями змісту понять:
- січна графіка в точці;
- дотична до графіка в точці;
- кутовий коефіцієнт дотичної;
- геометричний зміст похідної.
- Формувати вміння знаходити значення похідної функції в даній точці, використовуючи геометричний зміст похідної.
- Розвивати логічне та абстрактне мислення.
- Виховувати прагнення до самоосвіти, наполегливість.
① Організаційний етап
② Актуалізація опорних знань
- Математична розминка. Демонструється презентація, учні по черзі називають похідні функцій.
- Фронтальне опитування.
- Що таке приріст аргументу?
- Що таке приріст функції?
- Що таке похідна функції?
- Дайте означення дотичної до кола прямої.
- Як знайти тангенс кута в прямокутному трикутнику?
③ Пояснення нового матеріалу
Пояснення вчителя з демонстрацією на дошці.Учні фіксують пояснення в зошитах.
④ Закріплення
Розв'язування задач за підручником.№5, №6 (1, 3).
⑤ Підведення підсумків уроку
- Дайте означення січної графіка функції.
- Дайте означення дотичної до графіка функції.
- Що таке похідна з геометричної точки зору?
- Чому дорівнює тангенс кута нахилу дотичної до графіка функції?
- Чому дорівнює кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції?
⑥ Домашнє завдання
Вивчити теоретичний матеріал уроку.Завдання за підручником: №6, 7, 8.
Немає коментарів:
Дописати коментар