субота, 10 червня 2017 р.

Дотична до графіка функції

Тема: ДОТИЧНА ДО ГРАФІКА ФУНКЦІЇ
Клас: 11-А
Розділ: Похідна та її застосування
Тип: засвоєння знань, формування умінь
Обладнання: інтерактивна дошка, встановлена програма GeoGebra
Мета
  • Працювати над засвоєнням учнями змісту понять:
    • січна графіка в точці;
    • дотична до графіка в точці;
    • кутовий коефіцієнт дотичної;
    • геометричний зміст похідної.
  • Формувати вміння знаходити значення похідної функції в даній точці, використовуючи геометричний зміст похідної.
  • Розвивати логічне та абстрактне мислення.
  • Виховувати прагнення до самоосвіти, наполегливість.

① Організаційний етап 

② Актуалізація опорних знань

  1. Математична розминка. Демонструється презентація, учні по черзі називають похідні функцій. 
  2. Фронтальне опитування.
  • Що таке приріст аргументу?
  • Що таке приріст функції?
  • Що таке похідна функції?
  • Дайте означення дотичної до кола прямої.
  • Як знайти тангенс кута в прямокутному трикутнику?

③ Пояснення нового матеріалу 

Пояснення вчителя з демонстрацією на дошці.
Учні фіксують пояснення в зошитах.


④ Закріплення

Розв'язування задач за підручником.
№5, №6 (1, 3).

⑤ Підведення підсумків уроку


  1. Дайте означення січної графіка функції.
  2. Дайте означення дотичної до графіка функції.
  3. Що таке похідна з геометричної точки зору?
  4. Чому дорівнює тангенс кута нахилу дотичної до графіка функції?
  5. Чому дорівнює кутовий коефіцієнт дотичної до графіка функції?

⑥ Домашнє завдання

Вивчити теоретичний матеріал уроку.
Завдання за підручником: №6, 7, 8.


Немає коментарів:

Дописати коментар