[Роль студентів]
студенти можуть розвивати свої власні навчальні портфоліо, що містять всі Виходи вони створили. Це навчання портфель може допомогти їм, щоб зв'язати між дисциплінами, і забезпечують контекст реального життя totheir класною.
[Роль вчителя]
домовитися разом зі студентами, що кінцевий продукт має бути, і розробити план, щоб отримати там, а також погодитися зі студентами і, можливо, інших вчителів за критеріями якості для content In Крім того, ви можете визначити доступні інструменти , і заздалегідь вибрати джерела інформації та інші матеріали для студентів, щоб використовувати і при необхідності призначити ролі для «виробництва» команди.
[Роль таблеток]
Коли студенти створюють свій власний контент, вони можуть використовувати таблетки на різних стадіях процесу:
- у фазі Дослідіть, студенти можуть взяти свої таблетки за межами класної кімнати, щоб зібрати інформацію, фотографувати, записувати відео або аудіо-інтерв'ю. Вони можуть використовувати таблетки, щоб провести дослідження в Інтернеті, робити нотатки, збирати, писати і малювати ідеї, які згодом можуть бути легко розділені.
- У Make етапу, студенти можуть використовувати свої таблетки, щоб створити величезну різноманітність динамічного контенту, такого як цифрові книги, анімації, відео або презентацій в якості складової частини навчання в нових творчих шляхів /.
- У Запитай етапу, студенти можуть легко обмінюватися проміжні результати, зібрані за допомогою таблеток, використовуючи блоги, вікі або ePortfolios.
- Нарешті, в фазі Показати, студенти можуть публікувати і продемонструвати свої остаточні результати за допомогою онлайн середовищі навчання і соціальних медіа.
Немає коментарів:
Дописати коментар